A tréning célja a konfliktuskezelés jellemzőinek, eszköztárának és alapelveinek megismerésén keresztül felismerni a saját konfliktus-magatartást. Alapvető készségek fejlesztésével (pl. empátia) elsajátítani a konfliktuskezelés hatékony módjait.
A képzés végére a résztvevők gyakorlati úton választ kapnak az alábbi kérdésekre
Hogyan győzzük le a konfliktusokat konstruktívan?
Milyen típusú konfliktusok vannak és mi a konfliktusok dinamikája?
Hogyan kezeljük a különböző személyiségű embereket konfliktushelyzetekben?
Hogyan fejleszthető az empátia, hogyan tudunk nézőpontot váltani?
Milyen konfliktus stílusok állnak rendelkezésünkre?
„A tréningek személyre szabottak, a vevői kéréseknek, igényeknek megfelelőek. A trénerek kedvesek, képzettek, tájékozottak, a kapcsolatépítésük a résztvevőkkel nagyon gyors és hatékony. Rugalmas szervezés, precíz adminisztráció jellemzi munkájukat."
Erdei Ferenc – oktatási vezető, Michelin Hungária Kft.
Rólunk mondták
„A céget megbízhatónak, rugalmasnak és sokoldalúnak ismertük meg. A választott képzéseket igényeinknek megfelelően, kellő precizitással és pontos szervezéssel bonyolították le. Oktatóik kellő szakértelemről tettek tanúbizonyságot, lehetővé téve ezzel a tudásanyag gyors és alapos elsajátítását. Felkészült és tapasztalattal rendelkező munkatársaik hatékony segítséget nyújtottak a pályázati dokumentáció elkészítéséhez. Örömünkre szolgált az együttműködés!"
Horváth Erika – projektmenedzser, IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
Ez a weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal használatával hozzájárul az adatok elemzéséhez, használatához.