Készségfejlesztés

Kihívással teli helyzetek megoldása, magabiztos kommunikáció, hatékony időgazdálkodás, megfelelő konfliktuskezelés, kiegyensúlyozott munkahelyi légkör – az eredményes munkavégzés ismérvei. Vegyen részt készségfejlesztő tréningjeinken, sajátítsa el a hatékony technikákat!

  • 1
Vissza

Asszertív kommunikáció

Asszertív kommunikáció

Kód: ASSZER
asszertiv_iStock_000005063943_Large_res.jpg
A képzés javasolt időtartama:1 nap
50 000 Ft
(Bruttó ár: 63 500 Ft)
Kérdésem van!
Képzési forma
Nyílt, csoportos
Képzés nyelve
Magyar
Időpontok
2019-02-21 09:00 - 2019-02-21 17:00Várhatóan indul
Szabad helyek
Összes hely
- + Jelentkezem

A tréning célja

  • A tréning célja a kihívással teli kommunikációs helyzetek megoldásának fejlesztése, az önérvényesítés készségének nagymértékű növelése az asszertív kommunikációs eszközrendszer és stílus elsajátításával. Mindezt gyakorlati úton, tapasztalt tréneri vezetéssel érik el a résztvevők.

Kiknek ajánljuk

  • Ajánljuk mindazoknak, akik nehezen tudják kifejezni magukat, kommunikációjuk nem magabiztos, vagy ellenkezőleg, sokszor kapnak visszajelzést bántó kifejezésmódjukról.

Áttekintő tematika

  • A személyes asszertivitás mértékének megállapítása
  • Asszertív, passzív, manipulatív, agresszív viselkedés interaktív bemutatása, megvitatása
  • Pozitív, asszertív nyelvezet tudatosítása, negatív nyelvi minták, kommunikációs hibák kiszűrése, átalakítása
  • Jártasság az önkifejezésben, én üzenetek megfogalmazása
  • Asszertív kommunikációs technikák elsajátítása (pl. elakadt lemez technika)
  • A nemet mondás művészete
  • Hétköznapi nehéz kommunikációs helyzetek asszertív módon történő kezelése szituációs játékokban (pl. kérések előadása, visszautasítása, nemet mondás, kritika adása, fogadása, dicséret adása, fogadása, rossz hírek közlése, fogadása)

A képzés végére a résztvevők gyakorlati úton, a tapasztalati tanulás segítségével választ kapnak az alábbi kérdésekre

  • Hogyan tehetjük nyílttá és együttműködővé a kommunikációt?
  • Hogyan fejezzük ki úgy érzéseinket, igényünket, szükségletünket, kérésünket, hogy a másik fél számára is elfogadható legyen?
  • Hogyan alakítsunk ki konszenzust, érjünk el win-win szituációt?
  • Hogyan oldjunk meg kényelmetlen, nehéz helyzeteket magabiztosabban? (pl. kritika, rossz hírek adása/fogadása)

Rólunk mondták

„A tréningek személyre szabottak, a vevői kéréseknek, igényeknek megfelelőek. A trénerek kedvesek, képzettek, tájékozottak, a kapcsolatépítésük a résztvevőkkel nagyon gyors és hatékony. Rugalmas szervezés, precíz adminisztráció jellemzi munkájukat."

Erdei Ferenc – oktatási vezető, Michelin Hungária Kft.

Rólunk mondták

„A céget megbízhatónak, rugalmasnak és sokoldalúnak ismertük meg. A választott képzéseket igényeinknek megfelelően, kellő precizitással és pontos szervezéssel bonyolították le. Oktatóik kellő szakértelemről tettek tanúbizonyságot, lehetővé téve ezzel a tudásanyag gyors és alapos elsajátítását. Felkészült és tapasztalattal rendelkező munkatársaik hatékony segítséget nyújtottak a pályázati dokumentáció elkészítéséhez. Örömünkre szolgált az együttműködés!"

Horváth Erika – projektmenedzser, IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft.