HR képzések

A HR munkatársak napi feladataihoz, kihívásaihoz megoldást nyújtó készségfejlesztő tréningek, szakmai munkát támogató képzések célja a HR munka hatékonyabbá tétele, a tudatos tervezés beépítése a munkafolyamatba.

  • 1
Vissza

HR képzések

HR képzések

Humánerőforrás területen dolgozó vezetők és munkatársak számára készségfejlesztő tréningek és a szakmai munkát támogató képzések az új trendek és tendenciák megvilágításával.

„Követte a tréning a személyes igényeinket" B.ZS.
„Trainer, Team, Quality" SZ.ZS.
„A kisfilmek kielemzése nagyon hatékony volt" F.J.
„A tréning jól illeszkedett a napi feladatokhoz, nehézségekhez és jó módszereket adott a számomra" N.A.T.

DISC-alapú együttműködés-fejlesztés

Kód: EGYUDISC

A tréning célja, hogy a résztvevők önismeretét és önreflexióját fejlessze a 4 alap és az ún. "felvett" DISC karakterstílusok megismerésével és a saját karakter beazonosításával (tesztek, szituációs gyakorlatok, filmrészletek elemzése); A résztvevők képesek legyenek a tárgyalási partner gyors és pontos beazonosítására és a megfelelő kommunikációs attitűd megválasztására; Tudatosan figyeljenek majd arra, hogy mivel segíthetik a sikeres együttműködés kialakítását a különböző karakterek mozgatórugóinak és viselkedés-mintáinak figyelembe vételével; Ismerjék meg a DISC-tipológia gyakorlati felhasználását (pl. karriertervezés, hatékony értékesítés, ügyfélélmény növelése, stb.); Képesek legyenek tudatosan használni a DISC-tipológia erejét értékesítési és tárgyalási szituációkban. Kiknek ajánljuk Mindenkinek, aki szeretné önismeretét és kommunikációs stílusát fejleszteni, közép-és felsővezetők, HR menedzserek, HR generalisták, coach-ok, fejvadászok, munkatársi közösségek (csapatépítés keretein belül) A program végére a résztvevők képessé válnak ... Felismerni a saját alapkarakterüket, valamint meghatározni a tárgyalópartner karakterét, kommunikációs stílusát. Ez a tudás segítséget nyújt nekik abban, hogy tudatosan moderálják a beszélgetés menetét, odafigyeljenek a partner motivációjára és együttműködő légkört alakítsanak ki. Az egyértelmű, céltudatos verbális és non-verbális kommunikáció használatára, a meetingek hatékonyságának növelésére, a kommunikációs „csúszások” kezelésére és a csapaton belüli kommunikáció javítására, a toleranciaszint emelésére.

A képzés javasolt időtartama:1 nap

HR Business partner alapképzés

Kód: HR

A tréning célja, hogy résztvevők megismerjék a HRBP szerep mibenlétét és tisztában legyenek az elvárásokkal (mit csinál és mit nem csinál egy HRBP); Képesek legyenek a HRBP funkciót hozzáilleszteni az üzleti stratégiához; Megértsék a HRBP funkció értékteremtési logikáját és a határterületeket (pl. változás- és projektmenedzsment); Elemezzék a saját helyüket a HR területen és a HR stratégián belül; Meghatározzák a HRBP funkció sikertényezőit; Sikeresen és önérvényesítő módon pozícionálják a HRBP szerepet (hogyan szerződjek a vezetőkkel?); Azonosítsák a régi (HR generalista) és az új (HRBP) szerep különbségeit; Képesek legyenek eredményesen kezelni a kritikus helyzeteket és stakeholdereket; Meg tudják határozni a saját fejlődési irányaikat és fókuszukat. Célközönség HR generalisták és a funkcióváltozás következtében HR Business Partnereknek kinevezett HR munkatársak, HR vezetők. A program végére a résztvevők képessé válnak... Önérvényesítő módon pozícionálni magukat HRBP-ként és asszertíven kezelni a kulcs-stakeholdereket; Beazonosítani a kulcs-feladataikat és felelősségi körüket a HR és az üzleti stratégia keretein belül; Meghatározni a saját fejlesztendő és a pozíció sikeres betöltéséhez szükséges kompetenciáikat; Eredményesen kommunikálni és együttműködési alapelveket kialakítani a társterületekkel.

Informatika_nem_informatikusoknak_Training_Szimulacios.jpg
67 000 Ft-tól
(Bruttó ár: 85 090 Ft-tól)

Informatika nem informatikusoknak

Kód: ITST

Napjainkban az informatika alapkövét képezi a vállalkozások működésének. A jól működő IT rendszer kialakítása az üzemeltetők, rendszergazdák és a vezetők, gazdasági szakemberek jól összehangolt munkáját igényli. A képzés célja, hogy a nem informatikai munkakörű, vagy beállítottságú vezetők, gazdasági szakemberek, projektvezetők, egyéb szakemberek számára átfogó és széleskörű általános technológiai szintű ismereteket biztosítson az IT rendszerek, hálózatok valamint a Microsoft kliens és szerver termékek és technológiák területén, elősegítve így az IT folyamatokhoz kapcsolódó tevékenységek megértését, kezelését, menedzselését, az IT szakemberekkel való kommunikációt. A megszerzett ismeretek nem csak a Microsoft hanem más, platformfüggetlen megoldások átfogó megismeréséhez is megfelelőek. A tanfolyam nem IT vezetői oldalról, hanem a technológiai oldalról közelíti meg az informatika világát. A tanfolyam elsősorban előadásokra, demonstrációkra, interaktív konzultációra épül.   Windows kliens (7 vagy 8 verziók) és MS Office felhasználói ismeretek, alapvető hálózati ismeretek. Mivel egyes forrásanyagok és tananyagok angol nyelvűek lehetnek, ezért alapfokú, dokumentumolvasás-szintű ismeret szükséges.    A képzés elvégzését követően a résztvevők Ismertetni tudják a közép- és nagyvállalati informatikai rendszerek felépítését, alkotóelemeit és főbb alkalmazandó technológiáit Képesek lesznek ismertetni az informatikai szolgáltatás menedzsment fogalmát, a népszerűbb szabványok céljait, működését és alkalmazhatóságát nagyvállalati környezetben Képesek lesznek ismertetni az alapvető hálózati technológiákat, hálózati eszközöket és funkcióikat, felhasználási területeiket Képesek lesznek ismertetni a vállalati kliens-szerver fogalmakat, szerver szerepeket és tartomány alapú infrastruktúrák működését Képesek lesznek ismertetni a Microsoft alapú kliens és szerveroldali termékeket, funkciójukat, és egymással való kapcsolatukat Megismerik a népszerűbb kliens és szerver rendszerek (Windows 7 és 8 valamint Server 2012) közötti különbségeket, képességeket, beállításokat SOHO routerek, Wifi, 3G, 4G, xDSL Képesek lesznek a szerveroldali hálózati szolgáltatásokat ismertetni Képesek lesznek ismertetni és leírni az Active Directory fogalmát, működését, struktúráját és szolgáltatásait Megismerik a főbb hálózat és rendszer biztonsági és magas rendelkezésre állású technológiákat megoldásokat, eszközöket (biztonságos kommunikáció, hálózatbiztonság, tűzfalak, betörésvédelem, vírus- és spamvédelem, hardveres és szoftveres védelmek, cluster megoldások) Képesek lesznek ismertetni az egyes szerveroldali megoldásokat, termékeket és azok funkcióit és integrációját a vállalati IT infrastruktúrába (levelezés, adatbázisok, webportálok, internet védelem, vírusvédelem, menedzsment rendszerek, stb.) Megismerik és képesek lesznek hasznos, a mindennapok során jól használható és alkalmazható beállítások elvégzésre  (pl. Microsoft Outlook konfigurálás és egyéb Outlook specifikus beállítások elvégzésére (archiválás, szinkronizáció, Outlook Web Access, illetve felhő alapú elérések, mint amilyen az Office 365 is)  A közép- és nagyvállalati informatikai rendszerek felépítése Általános hardver ismeretek Informatikai szolgáltatás menedzsment dióhéjban Általános hálózati technológiai ismeretek Alapvető hálózati és egyéb beállítások Windows környezetben Általános kliens-szerver fogalmak Bevezetés a szerverek és szerver operációs rendszerek világába: általános szerveroldali ismeretek,  a kliens és a szerver rendszerek közötti különbségek, szerver funkciók Főbb szerveroldali szolgáltatások áttekintése és funkciói, működésük Biztonsági alapelvek és megoldások a hálózatokban és a számítógépeken Hálózat- és rendszer biztonsági és magas rendelkezésre állású technológiák áttekintése (biztonságos kommunikáció, hálózatbiztonság, tűzfalak, betörésvédelem, vírus- és spamvédelem, hardveres és szoftveres védelmek, cluster megoldások) Alapvető kiszolgáló oldali termékek bemutatása, funkciói, alapvető működése és integrációja a teljes vállalati IT infrastruktúrába levelezés, levelező szerverek működése (pl. Exchange, Lotus) + Outlook levelező programok beállítása és konfigurálása,  hasznos tippek (konfigurálás, archiválás, szinkronizálás, Web Access) adatbáziskezelés, adatbázisok fogalma, menedzselése, elérése, stb. (SQL, Oracle, stb.) Internet biztonság, tűzfal megoldások, Menedzsment eszközök Internetes információszerzés keresőmotorok segítségével – a Google eszközeinek ismertetése, lehetőségek és kockázatok Közösségi hálózatok fogalma, működése – személyes adatvédelmi irányelvek Köteletlen konzultáció, beszélgetés, kérdések és válaszok, további ismeretszerzési források

időtartam:1 nap

Enneagram-alapú együttműködés fejlesztés

Kód: EGYUENNE

A tréning célja, hogy fejlessze a résztvevők önismeretét és önreflexióját a 9 Enneagram karaktertípus megismerésével és a saját karakter beazonosításával (tesztek, szituációs gyakorlatok, filmrészletek elemzése); Toleranciaszintjét emelje az egyes karakterek mozgatórugóinak, viselkedés-mintáinak megismertetésével; A résztvevők ismerjék meg az Enneagram gyakorlati felhasználását (pl. karriertervezés, projekt-csapat összeállítása, irodai környezet kialakítása, interjúztatás, stb.); Felismerjék a karakterisztika tudatos használatának erejét értékesítési és tárgyalási szituációkban; Elsajátítsanak egy új, karakterekhez optimalizált konfliktuskezelési stratégiát. Közép-és felsővezetők; HR menedzserek; HR generalisták; Fejvadászok; Coach-ok és mediátorok; Munkatársi közösségek (csapatépítés keretein belül). A program végére a résztvevők képessé válnak Felismerni a saját alapkarakterüket, valamint meghatározni a munkatársaik karakterét, legfőbb motivációiját. Ez a tudás segítséget nyújt nekik a csapatépítésben, az új munkatársak integrációjában, a karriertervezésben, az ügyfélkezelésben, a pozitív, egészséges versenyszellemű irodai légkör kialakításában, valamint a konfliktusok kezelésében; Az egyértelmű, céltudatos verbális és non-verbális kommunikáció használatára, a meetingek hatékonyságának növelésére, a kommunikációs „csúszások” kezelésére és a csapaton belüli kommunikáció javítására, a toleranciaszint emelésére; A saját üzleti területük hatékonyabb működtetésére.

A képzés javasolt időtartama:2 nap

Projektmenedzsment a HR munkában

Kód: PROJHR

A tréning célja, hogy a HR területen dolgozó vezetők és munkatársak munkájukat hatékonyabbá tegyék a tudatos tervezés által, hatékonyan tudjanak részt venni a szervezeti projektekben és könnyebben megértsék a projektkörnyezetben dolgozó munkatársakat.   Kiknek ajánljuk HR területen dolgozó vezetőknek; HR területen dolgozó munkatársaknak. A résztvevők elsajátítják a projektmenedzsment legfontosabb folyamatait és eszközeit, a mindennapi gyakorlatban bevált és használható projektmenedzsment technikákat; A tréning segítséget nyújt a szervezet HR területét érintő projektek megértésében: az oktatáson elsajátítottak alapján a HR munkatársak eredményesen tudnak részt venni a szervezeti projektekben; A tréningen elsajátítottak segítik a HR munkatársakat abban, hogy a projektkörnyezetben dolgozó munkatársakat megértsék és a velük szemben támasztott elvárásokat megismerve támogatni tudják őket.

A képzés javasolt időtartama:2 nap

Hírlevél feliratkozás

Rólunk mondták

„A tréningek személyre szabottak, a vevői kéréseknek, igényeknek megfelelőek. A trénerek kedvesek, képzettek, tájékozottak, a kapcsolatépítésük a résztvevőkkel nagyon gyors és hatékony. Rugalmas szervezés, precíz adminisztráció jellemzi munkájukat."

Erdei Ferenc – oktatási vezető, Michelin Hungária Kft.

Rólunk mondták

„A céget megbízhatónak, rugalmasnak és sokoldalúnak ismertük meg. A választott képzéseket igényeinknek megfelelően, kellő precizitással és pontos szervezéssel bonyolították le. Oktatóik kellő szakértelemről tettek tanúbizonyságot, lehetővé téve ezzel a tudásanyag gyors és alapos elsajátítását. Felkészült és tapasztalattal rendelkező munkatársaik hatékony segítséget nyújtottak a pályázati dokumentáció elkészítéséhez. Örömünkre szolgált az együttműködés!"

Horváth Erika – projektmenedzser, IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft.