Hatékonyan az irodában

Az irodai dolgozók számára kifejlesztett tréningek egyedülálló módon ötvözik a Soft és Hard kompetenciákat, melyek sokszorosan növelik a munkavégzés hatékonyságát.

  • 1
Vissza

Hatékonyan az irodában

Hatékonyan az irodában

Kifejezetten irodai dolgozók számára kifejlesztett speciális tréning programok, amelyek egyedülállóan ötvöznek olyan Soft és Hard kompetenciákat, amelyek segítségével igen hatékony munkavégzés és sikeres működés érhető el.

„Interaktív, látványos, hatásos, hasznos, applikálható munkában és magánéletben egyaránt" L.B.
„Megkaptam a gyakorlatot a Powerpoint használatához és ezzel együtt foglalkoztunk a szükséges készségekkel a fölösleges teóriák helyett. Nagy köszönet!" K.E.
„Remek kombinációja volt a soft+hard részeknek, megfelelő mennyiségű infót kaptam, remek beosztása volt a tréningnek." SZ.J.

Informatika_nem_informatikusoknak_Training_Szimulacios.jpg
67 000 Ft-tól
(Bruttó ár: 85 090 Ft-tól)

Informatika nem informatikusoknak

Kód: ITST

Napjainkban az informatika alapkövét képezi a vállalkozások működésének. A jól működő IT rendszer kialakítása az üzemeltetők, rendszergazdák és a vezetők, gazdasági szakemberek jól összehangolt munkáját igényli. A képzés célja, hogy a nem informatikai munkakörű, vagy beállítottságú vezetők, gazdasági szakemberek, projektvezetők, egyéb szakemberek számára átfogó és széleskörű általános technológiai szintű ismereteket biztosítson az IT rendszerek, hálózatok valamint a Microsoft kliens és szerver termékek és technológiák területén, elősegítve így az IT folyamatokhoz kapcsolódó tevékenységek megértését, kezelését, menedzselését, az IT szakemberekkel való kommunikációt. A megszerzett ismeretek nem csak a Microsoft hanem más, platformfüggetlen megoldások átfogó megismeréséhez is megfelelőek. A tanfolyam nem IT vezetői oldalról, hanem a technológiai oldalról közelíti meg az informatika világát. A tanfolyam elsősorban előadásokra, demonstrációkra, interaktív konzultációra épül.   Windows kliens (7 vagy 8 verziók) és MS Office felhasználói ismeretek, alapvető hálózati ismeretek. Mivel egyes forrásanyagok és tananyagok angol nyelvűek lehetnek, ezért alapfokú, dokumentumolvasás-szintű ismeret szükséges.    A képzés elvégzését követően a résztvevők Ismertetni tudják a közép- és nagyvállalati informatikai rendszerek felépítését, alkotóelemeit és főbb alkalmazandó technológiáit Képesek lesznek ismertetni az informatikai szolgáltatás menedzsment fogalmát, a népszerűbb szabványok céljait, működését és alkalmazhatóságát nagyvállalati környezetben Képesek lesznek ismertetni az alapvető hálózati technológiákat, hálózati eszközöket és funkcióikat, felhasználási területeiket Képesek lesznek ismertetni a vállalati kliens-szerver fogalmakat, szerver szerepeket és tartomány alapú infrastruktúrák működését Képesek lesznek ismertetni a Microsoft alapú kliens és szerveroldali termékeket, funkciójukat, és egymással való kapcsolatukat Megismerik a népszerűbb kliens és szerver rendszerek (Windows 7 és 8 valamint Server 2012) közötti különbségeket, képességeket, beállításokat SOHO routerek, Wifi, 3G, 4G, xDSL Képesek lesznek a szerveroldali hálózati szolgáltatásokat ismertetni Képesek lesznek ismertetni és leírni az Active Directory fogalmát, működését, struktúráját és szolgáltatásait Megismerik a főbb hálózat és rendszer biztonsági és magas rendelkezésre állású technológiákat megoldásokat, eszközöket (biztonságos kommunikáció, hálózatbiztonság, tűzfalak, betörésvédelem, vírus- és spamvédelem, hardveres és szoftveres védelmek, cluster megoldások) Képesek lesznek ismertetni az egyes szerveroldali megoldásokat, termékeket és azok funkcióit és integrációját a vállalati IT infrastruktúrába (levelezés, adatbázisok, webportálok, internet védelem, vírusvédelem, menedzsment rendszerek, stb.) Megismerik és képesek lesznek hasznos, a mindennapok során jól használható és alkalmazható beállítások elvégzésre  (pl. Microsoft Outlook konfigurálás és egyéb Outlook specifikus beállítások elvégzésére (archiválás, szinkronizáció, Outlook Web Access, illetve felhő alapú elérések, mint amilyen az Office 365 is)  A közép- és nagyvállalati informatikai rendszerek felépítése Általános hardver ismeretek Informatikai szolgáltatás menedzsment dióhéjban Általános hálózati technológiai ismeretek Alapvető hálózati és egyéb beállítások Windows környezetben Általános kliens-szerver fogalmak Bevezetés a szerverek és szerver operációs rendszerek világába: általános szerveroldali ismeretek,  a kliens és a szerver rendszerek közötti különbségek, szerver funkciók Főbb szerveroldali szolgáltatások áttekintése és funkciói, működésük Biztonsági alapelvek és megoldások a hálózatokban és a számítógépeken Hálózat- és rendszer biztonsági és magas rendelkezésre állású technológiák áttekintése (biztonságos kommunikáció, hálózatbiztonság, tűzfalak, betörésvédelem, vírus- és spamvédelem, hardveres és szoftveres védelmek, cluster megoldások) Alapvető kiszolgáló oldali termékek bemutatása, funkciói, alapvető működése és integrációja a teljes vállalati IT infrastruktúrába levelezés, levelező szerverek működése (pl. Exchange, Lotus) + Outlook levelező programok beállítása és konfigurálása,  hasznos tippek (konfigurálás, archiválás, szinkronizálás, Web Access) adatbáziskezelés, adatbázisok fogalma, menedzselése, elérése, stb. (SQL, Oracle, stb.) Internet biztonság, tűzfal megoldások, Menedzsment eszközök Internetes információszerzés keresőmotorok segítségével – a Google eszközeinek ismertetése, lehetőségek és kockázatok Közösségi hálózatok fogalma, működése – személyes adatvédelmi irányelvek Köteletlen konzultáció, beszélgetés, kérdések és válaszok, további ismeretszerzési források

időtartam:1 nap
Behalozva_Training_Hatekonyan_az_irodaban.jpg
67 000 Ft-tól
(Bruttó ár: 85 090 Ft-tól)

Behálózva – kiválasztás a közösségi média eszközeivel

Kód: KTOB

Napjainkban a közösségi hálózatok komoly jelentősséggel bírnak az emberi kapcsolatok terén.  Míg alig egy évtizede mindössze pár egyetemista számára létezett ez a világ, mára szinte meg is fordult ez az arány és nem is nagyon tudunk mondani olyan embert a környezetünkben, akinek ne lenne legalább egy hozzáférése a manapság ismert, népszerű hálózatok bármelyikéhez. Egyértelműen kimondható, hogy az eddig megszokott társas kapcsolatok, találkozók teljesen átalakultak és magukkal hozták ennek velejáróját, a virtuális megjelenést és az azonnali információcserét. A megjelenés, a gyors kommunikáció és közös érdeklődési területek felfedezése mellett viszont tekinthetjük a közösségi médiát egyfajta piactérnek is, ahol a résztvevők, mint potenciális munkavállalók jelennek meg a toborzási terület számára. A képzés célja, hogy ezen közösségi médiák működését, összefüggéseit bemutatva olyan tudás bírtokába kerüljenek a részvevők, amely segítségével hatékonyabbak lehetnek napi munkájukban és relatíve minimális erőforrások befektetése mellett, széleskörű információkat tudjanak kinyerni a kívánt célszemély kiválasztása során. Tisztában lesznek a közösségi médiák működésével, annak szabályaival és kockázataival, Alkalmazni tudják a kiválasztásban hasznosítható ismereteket és trükköket, Össze tudják hangolni az egyedi toborzási rendszereiket a közösségi média eszközeivel, Képesek lesznek az összegyűjtött információk átfogóbb elemzésére A hálózatokról általánosságban A közösségi hálózatok kialakulása és formálódása Virtuális megjelenés és privát branding A népszerűbb közösségi médiák bemutatása Linkedin Branded.me Google+ / Youtube Facebook Twitter Hol és hogyan keressek? (felderítés és háttérmunka a megfelelő médiákban) „Etikus-e?” – a személyes/vállalati információkezelés kérdései Külföldi és magyar példák a közösségi média kiválasztásban Saját céges megjelenés, profil építés hogy ránk találjanak

időtartam1 nap
prezentacio a gyakorlatban_Depositphotos_55758361_original_res.jpg
115 000 Ft-tól
(Bruttó ár: 146 050 Ft-tól)

Prezentáció a gyakorlatban (komplex tréning)

Kód: PREZGYAK

A program egyedülállóan ötvözi azokat a Soft és Hard kompetenciákat, amelyek segítségével igazán színvonalas prezentációs anyagok készíthetők és adhatók elő. A tréning hármas célja a nyilvános megszólalások és szakmai prezentációk hatékonyságának növelése, a PowerPoint rutinos használatának elsajátítása és az írásbeli prezentáció készítés fejlesztése. A program egyedisége, hogy amennyiben a célcsoport leginkább angolul prezentál, abban akár 2 nyelvű – magyar/angol tréning is tartható. Angol nyelvű célcsoport esetén angol nyelvű tréninget szervezünk. Időtartamban 3 napos képzést javasolunk, de 2 napban egy rövidített formában nyílt képzés keretében elérhető a program. Kiknek ajánljuk Azok számára, akik előadásaikhoz folyamatosan készítenek prezentációs anyagokat, illetve akik rendszeresen riportálnak írásban, amely anyagok elengedhetetlen követelményei, hogy logikusak, átláthatók és színvonalasak legyenek.   A képzés végére a résztvevők gyakorlati úton, a tapasztalati tanulás segítségével választ kapnak az alábbi kérdésekre Az előadásmód kapcsán: Hogyan tervezzünk meg és építsünk fel egy prezentációt, hogy átmenjen az üzenet? Milyen verbális és non-verbális technikák vannak a hallgatóság figyelmének megragadásához és fenntartásához? Hogyan kezeljük magabiztosan az előadás körülményeiből és a hallgatóság váratlan visszajelzéseiből adódó stresszhelyzeteket? Milyen audio-vizuális segédeszközöket alkalmazzunk? Hogyan tegyük a diákat hatásossá? Hogyan teremtsük meg a hitelességet? A PowerPoint kapcsán: Hogyan törjünk ki a PowerPoint hagyományos kereteiből kreatív technikákkal? Hogyan tudunk gyorsabban egységes kinézetű prezentációkat készíteni? Milyen hasznos eszközökkel segít a PowerPoint vetítés közben? Hogyan használjuk professzionálisan az animációkat? Hogyan szerkesszünk képeket professzionálisan és egyszerűen? Milyen eszközök állnak rendelkezésünkre a bemutatók látványossá tételéhez? Az írásbeli prezentáció kapcsán: Írásbeli prezentáció céljának és alapüzenetének meghatározása; A lényegláttatás módszerei; A vizualizálás alapelemei; Általános szerkesztési szabályok.    

A képzés javasolt időtartama:2 nap
vezetoi asszisztens_Depositphotos_63499899_original_res.jpg
135 000 Ft-tól
(Bruttó ár: 171 450 Ft-tól)

Vezetői asszisztens képzés

Kód: VEZASSZ

A jó asszisztens a vezetői munkában nélkülözhetetlen, és kulcs jelentőségű. Az asszisztenseknek tudniuk kell kérdezni, problémákat megoldani, befolyásolni, érvelni, reprezentálni, szervezni, telefonon, írásban és szóban is kiválóan kommunikálni. Fontos, hogy idejüket hatékonyan tudják beosztani, és képesek legyenek priorizálni feladataikat. Vezetői asszisztenseknek A tréning a következőkre fókuszál: A résztvevők ismerjék meg a munkavégzéshez nélkülözhetetlen területeket, készségeket; Azonosítsák be belső és külső ügyfeleiket; Azonosítsák be saját fejlesztendő területeiket; Ismerjék meg a személyes és telefonos kommunikáció sajátosságait, fő szabályszerűségeit és képessé váljanak azokat saját munkaszervezetükre adaptálni; Kapjanak mintát és segítséget az írásbeli kommunikációs csatornák használatára; Szerezzenek ismereteket a munkakörükhöz kötődő protokoll és etikett szabályok területén; Ismerjenek meg új kommunikációs technikákat, amelyek segítségével munkavégzésük hatékonyabbá válhat, és képessé váljanak ezek használatára a megfelelő helyzetben; Hatékonyabban értsék meg ügyfeleik szükségleteit és legyenek képesek megfelelően reagálni – váratlan helyzetekben is; Tanulják meg a szűrő technikákat, az „előszoba" funkcióhoz kötődő személyes, írásbeli és telefonos kommunikációs praktikákat; Fejlődjön, javuljon az időgazdálkodásuk.    

A képzés javasolt időtartama:2 nap

Hírlevél feliratkozás

Rólunk mondták

„A tréningek személyre szabottak, a vevői kéréseknek, igényeknek megfelelőek. A trénerek kedvesek, képzettek, tájékozottak, a kapcsolatépítésük a résztvevőkkel nagyon gyors és hatékony. Rugalmas szervezés, precíz adminisztráció jellemzi munkájukat."

Erdei Ferenc – oktatási vezető, Michelin Hungária Kft.

Rólunk mondták

„A céget megbízhatónak, rugalmasnak és sokoldalúnak ismertük meg. A választott képzéseket igényeinknek megfelelően, kellő precizitással és pontos szervezéssel bonyolították le. Oktatóik kellő szakértelemről tettek tanúbizonyságot, lehetővé téve ezzel a tudásanyag gyors és alapos elsajátítását. Felkészült és tapasztalattal rendelkező munkatársaik hatékony segítséget nyújtottak a pályázati dokumentáció elkészítéséhez. Örömünkre szolgált az együttműködés!"

Horváth Erika – projektmenedzser, IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft.