Értékesítés, ügyfélkezelés

A szituációs gyakorlatokkal színesített tréningek az értékesítési és tárgyalástechnikai alapfogalmak, dimenziók és lépések ismertetése mellett bemutatják a különböző stratégiákat, taktikákat az érdekek sikeres érvényesítése érdekében. Továbbá az ügyfelek megszerzésére és megtartására fókuszálnak.

  • 1
Vissza

Tárgyalástechnika I.

Tárgyalástechnika I.

Kód: TÁRGY1
Targyalastechnika_I_Depositphotos_77182033_original_res.jpg
A képzés javasolt időtartama:2 nap
Érdeklődjön
Kérdésem van!

A képzés célja

  • Tárgyalni annyi, mint érdekeinket legjobban érvényesíteni, jól tárgyalni pedig hatalmas előny, ezért szükséges annak elsajátítása.
  • A tárgyalások során - külső vagy belső partnerekkel történő tárgyalás esetén - egyaránt vannak olyan általános szabályok, amelyek betartása közelebb visz a sikerhez.
  • Sokan figyelmen kívül hagyják, hogy egy sikeres tárgyaláshoz mekkora hangsúlyt kell fektetni a tudatos felkészülésre, a környezet és a háttér ismeretére, a tárgyalás dimenzióinak és azok határainak pontos ismeretére.
  • Tudnunk kell, mikor kell nekünk nyitni a tárgyalópartner felé, vagy mikor kell megvárni, hogy ő tegye meg az első lépést.
  • Úgy kell felépítenünk a tárgyalást, hogy az elérendő célt szem előtt tartva mindig ismerjük a következő lépést, s tudjuk, hová szeretnénk eljutni.
  • Tisztában kell lennünk vele, mikor engedjünk, s mikor ragaszkodjunk az álláspontunkhoz, hogyan hozzuk ki a legtöbbet egy előnyös helyzetből és hogyan mentsük a menthetőt egy előnytelen szituációban.
  • A tárgyalás dimenzióinak átváltásával, hatékony kérdezéstechnikával és az időnyerés eszközeinek alkalmazásával élve tudnunk kell az érdekeinket érvényesíteni és a tárgyalást a megállapodás felé terelni.
  • Tréningünk erre szeretné megtanítani Önt.

 

A program végére a résztvevők képesek lesznek

  • Felismerni egy tárgyalás dimenzióit;
  • Átlátni a dimenziók közötti kapcsolatokat és átváltási lehetőségeket;
  • Megkülönböztetni és beazonosítani a tárgyalópartner érdekét és pozícióját;
  • Elemezni a tárgyalások kimenetelét;
  • Beazonosítani a tárgyalás különböző fázisait;
  • Egy tárgyalásra tudatosan felkészülni;
  • A tárgyalópartner érdekeit feltárni és az érdekeket egyeztetni;
  • Egy fontos döntés meghozatala előtt időt nyerni a tárgyalás során;
  • A tárgyalásokat tudatosan levezetni és irányítani.

 

Hírlevél feliratkozás

Rólunk mondták

„A tréningek személyre szabottak, a vevői kéréseknek, igényeknek megfelelőek. A trénerek kedvesek, képzettek, tájékozottak, a kapcsolatépítésük a résztvevőkkel nagyon gyors és hatékony. Rugalmas szervezés, precíz adminisztráció jellemzi munkájukat."

Erdei Ferenc – oktatási vezető, Michelin Hungária Kft.

Rólunk mondták

„A céget megbízhatónak, rugalmasnak és sokoldalúnak ismertük meg. A választott képzéseket igényeinknek megfelelően, kellő precizitással és pontos szervezéssel bonyolították le. Oktatóik kellő szakértelemről tettek tanúbizonyságot, lehetővé téve ezzel a tudásanyag gyors és alapos elsajátítását. Felkészült és tapasztalattal rendelkező munkatársaik hatékony segítséget nyújtottak a pályázati dokumentáció elkészítéséhez. Örömünkre szolgált az együttműködés!"

Horváth Erika – projektmenedzser, IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft.