Értékesítés, ügyfélkezelés

A szituációs gyakorlatokkal színesített tréningek az értékesítési és tárgyalástechnikai alapfogalmak, dimenziók és lépések ismertetése mellett bemutatják a különböző stratégiákat, taktikákat az érdekek sikeres érvényesítése érdekében. Továbbá az ügyfelek megszerzésére és megtartására fókuszálnak.

  • 1
Vissza

Értékesítés, ügyfélkezelés

Értékesítés, ügyfélkezelés

Keresse értékesítéssel, tárgyalástechnikával és ügyfélkezeléssel foglalkozó tréningjeinket, melyek akár a kezdő, akár a már gyakorlattal rendelkező célcsoportok számára is tudnak újat nyújtani.

„Eddigi tudásomhoz egy struktúrát kaptam" V.E.
„A tréning felépítése, hasznos ismeretanyaga és a sok gyakorlat nagyon hasznos volt" H.T.
„Változatos tréning volt sok szimulációval, példával, gyakorlattal" K.Z.

460x507_2.jpg
56 000 Ft-tól
(Bruttó ár: 71 120 Ft-tól)

Tárgyalástechnika tréning – DISC módszertan alkalmazásával

Kód: DISC

Gyakorlati úton megismerni a tárgyalás jellemzőit, eszköztárát és alapelveit. A különböző viselkedéstípusok tudatosításával, valamint alapvető tárgyalási készségek (pl. kérdezéstechnika, értő figyelem) fejlesztésével elsajátítani a tárgyalófél irányításának és meggyőzésének képességét. A tréningen alkalmazott DISC módszertan a viselkedési stílusok feltérképezéséhez ad értelmezési keretet, a mindennapi kommunikáció nyelve, melynek elsajátítása egyszerű. A közös nyelv megtalálása hatékonyabb együttműködést eredményez az élet bármely területén, akár egy tárgyaláson. Saját viselkedés stílusunk meghatározása A modell által azonosított 4 fő viselkedéstípus megismerése A külső, belső ügyfelek különböző viselkedéstípusainak felismerése Stílusok a munkahelyen – stressz, konfliktusok kezelése, stílusok találkozása Hatékony együttműködés külső és belső ügyfelekkel DISC alapon Meggyőző kommunikáció ismérvei – kivel hogyan kommunikáljunk? Tárgyalás a különböző profilú partnerekkel Hitelesség felépítése, meggyőző érvelés DISC alapon A képzés végére a résztvevők gyakorlati úton, a tapasztalati tanulás segítségével választ kapnak az alábbi kérdésekre: Milyen a saját viselkedési stílusunk, hogyan hat ez a mindennapi kommunikációra, egy tárgyalásra? Hogyan ismerjük fel a tárgyalófél viselkedési stílusát? Hogyan hassunk a különböző stílusú külső és belső ügyfelekre? Hogyan alkalmazhatunk hatékony kérdezés - és érveléstechnikát? Hogyan érvényesítsük érdekünket a különböző viselkedési stílusú tárgyalófeleknél?

A képzés javasolt időtartama:1 nap

Tárgyalástechnika I.

Kód: TÁRGY1

Tárgyalni annyi, mint érdekeinket legjobban érvényesíteni, jól tárgyalni pedig hatalmas előny, ezért szükséges annak elsajátítása. A tárgyalások során - külső vagy belső partnerekkel történő tárgyalás esetén - egyaránt vannak olyan általános szabályok, amelyek betartása közelebb visz a sikerhez. Sokan figyelmen kívül hagyják, hogy egy sikeres tárgyaláshoz mekkora hangsúlyt kell fektetni a tudatos felkészülésre, a környezet és a háttér ismeretére, a tárgyalás dimenzióinak és azok határainak pontos ismeretére. Tudnunk kell, mikor kell nekünk nyitni a tárgyalópartner felé, vagy mikor kell megvárni, hogy ő tegye meg az első lépést. Úgy kell felépítenünk a tárgyalást, hogy az elérendő célt szem előtt tartva mindig ismerjük a következő lépést, s tudjuk, hová szeretnénk eljutni. Tisztában kell lennünk vele, mikor engedjünk, s mikor ragaszkodjunk az álláspontunkhoz, hogyan hozzuk ki a legtöbbet egy előnyös helyzetből és hogyan mentsük a menthetőt egy előnytelen szituációban. A tárgyalás dimenzióinak átváltásával, hatékony kérdezéstechnikával és az időnyerés eszközeinek alkalmazásával élve tudnunk kell az érdekeinket érvényesíteni és a tárgyalást a megállapodás felé terelni. Tréningünk erre szeretné megtanítani Önt.   A program végére a résztvevők képesek lesznek Felismerni egy tárgyalás dimenzióit; Átlátni a dimenziók közötti kapcsolatokat és átváltási lehetőségeket; Megkülönböztetni és beazonosítani a tárgyalópartner érdekét és pozícióját; Elemezni a tárgyalások kimenetelét; Beazonosítani a tárgyalás különböző fázisait; Egy tárgyalásra tudatosan felkészülni; A tárgyalópartner érdekeit feltárni és az érdekeket egyeztetni; Egy fontos döntés meghozatala előtt időt nyerni a tárgyalás során; A tárgyalásokat tudatosan levezetni és irányítani.  

A képzés javasolt időtartama:2 nap

Tárgyalástechnika II.

Kód: TÁRGY2

Jól tárgyalni hatalmas előny. Azonban ahhoz, hogy tárgyalási készségeinket magasabb szintre emeljük, nem elegendő pusztán a tárgyalástechnikai alapfogalmak, a tárgyalás dimenzióinak vagy a tárgyalás lépéseinek ismerete. A tárgyalások célját tekintve különböző tárgyalási stratégiák, taktikák, és tárgyalási trükkök léteznek, amelyekre fel kell készülnünk. Fel kell építeni a tárgyalást, hogy mindig tudjuk a következő lépést, és mi vezessük a beszélgetést. A tárgyalások során nem elegendő kifejteni álláspontunkat. Célunk az, hogy a tárgyalópartnert meggyőzzük annak helyességéről. Emellett az álláspontok különbözősége gyakran konfliktushelyzetet eredményezhet. Csak az lehet sikeres tárgyaló, aki ismeri és alkalmazza a megfelelő tárgyalási stratégiákat és taktikákat az eredményes és hatékony érdekérvényesítés érdekében. A Tárgyalástechnika alaptréning II. képzési program ebben segít. A Tárgyalástechnika alaptréning I. programon megismert alapfogalmakra és kompetenciákra építve, azokat tovább bővítve fejleszti a résztvevőket. A program végére a résztvevők képesek lesznek A céljuknak és az adott tárgyalási szituációnak legmegfelelőbb tárgyalási stratégia és taktika kiválasztására; Az önérvényesítő, partneri kommunikáció módszerének gyakorlására a tárgyalás során; Igényeik, elvárásaik világos, egyértelmű, partneri megfogalmazására, ezáltal az aktív felelősségvállalásra, vezető szerep felvállalására; Nyerő helyzetek és partneri viszony kialakítására kommunikációjuk során; A nehéz tárgyalók kezelésére; A különböző tárgyalási trükkök felismerésére és kivédésére a tárgyalás során.

A képzés javasolt időtartama:2 nap

Hírlevél feliratkozás

Rólunk mondták

„A tréningek személyre szabottak, a vevői kéréseknek, igényeknek megfelelőek. A trénerek kedvesek, képzettek, tájékozottak, a kapcsolatépítésük a résztvevőkkel nagyon gyors és hatékony. Rugalmas szervezés, precíz adminisztráció jellemzi munkájukat."

Erdei Ferenc – oktatási vezető, Michelin Hungária Kft.

Rólunk mondták

„A céget megbízhatónak, rugalmasnak és sokoldalúnak ismertük meg. A választott képzéseket igényeinknek megfelelően, kellő precizitással és pontos szervezéssel bonyolították le. Oktatóik kellő szakértelemről tettek tanúbizonyságot, lehetővé téve ezzel a tudásanyag gyors és alapos elsajátítását. Felkészült és tapasztalattal rendelkező munkatársaik hatékony segítséget nyújtottak a pályázati dokumentáció elkészítéséhez. Örömünkre szolgált az együttműködés!"

Horváth Erika – projektmenedzser, IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft.