ADJON ÚJ LENDÜLETET CÉGÉNEK: NYISSA KI A TRÉNINGEK SVÁJCI BICSKÁJÁT!
Aki még nem adta cégalapításra a fejét, el sem tudja képzelni, milyen nehézségekkel kell számolnia, mi mindenre kell gondolnia. Nálunk ezt kockázatmentesen lehet kipróbálni. A Cégszimuláció tréning során a résztvevőknek egy céget kell a nulláról felépíteniük, amihez ténylegesen kapnak egy megbízást a „megrendelőtől”, és létre kell hozniuk az ehhez szükséges folyamatokat, munkaköröket és eszközöket. Természetesen a segítség adott – de ez nem megy az önálló felismerés rovására. Lássuk, Ön hogyan állná meg a helyét cégalapításkor!
„CÉGES SZÍVMASSZÁZS” – MI A CÉGSZIMULÁCIÓ, MIÉRT KÜLÖNLEGES?
A Cégszimuláció egy élményszerű tréning, melynek funkcióját a megrendelő határozza meg, mi – akár egy svájci bicska – rugalmasan alkalmazkodunk az elvárásokhoz.
A rendhagyó, valós szituációkra épülő szimulációs program célja az együttműködés fejlesztése és a munkafolyamatok tökéletesítése. A program résztvevői egy cég felépítésén dolgoznak egészen az alapoktól, melynek során felszínre kerülnek a rejtett képességek, és a személyes élmények beépülnek a mindennapi gyakorlatba. Ez nem egy átlagos csapatépítés, ez egy új lendületet adó „céges szívmasszázs”!
MIT NYÚJT A CÉGSZIMULÁCIÓ TRÉNING?
- A kommunikáció és az információ-áramlás létfontosságának megtapasztalását
- Probléma-analízis képességének fejlesztését
- A team munka erejének megértését
- Készségfejlesztést
- Assessment Centerként való funkcionálást
- Karriermenedzsment lehetőségét
MIKOR ÉRDEMES ALKALMAZNI?
- Ha nem szokványos csapatépítésre van szüksége
- Ha hosszú távú eredményt szeretne elérni egy tréninggel
- Ha a tanulást egybe szeretné kötni egy élménnyel
- Ha úgy érzi, a cégnek új lendületre van szüksége egy „céges szívmasszázzsal”
AZ INTERAKTÍV PROGRAM MENETE
A minimum 12, maximum 18 fős csapatok a tréning folyamán 4 „üzleti évet” szimulálnak, amelynek során folyamatosan és objektíven mérik a teljesítményt. A résztvevők a gyakorlatban sajátítják el a folyamatok megalkotásának, tesztelésének és korrekciójának módszertani elemeit. A 3-4. „üzleti évben” olyan teljesítményt érnek el, ami az első napon még lehetetlennek bizonyult. A felkészülések alatt ki kell szűrniük, hogy melyek azok az ötletek, amelyek végül olyan folyamatokat eredményeznek, amelyek a megkapott feladat sikeres végrehajtásához megfelelőek.
Bármilyen területen tevékenykedjen is egy-egy cég, egy dolog biztosan közös bennük: működésük leírható olyan folyamatok formájában, amelyeket emberek működtetnek. Ennek megfelelően bármilyen cég alkalmas a cégszimuláció tréningen való részvételre, mivel mindenképpen ismerős lesz a számukra az alaphelyzet: azaz hogy a megrendelőik egyre többet várnak el, egyre gyorsabban és olcsóbban. Akár gyártó, kereskedő vagy szolgáltató az adott cég, a helyzet ugyanaz. A tréninget leginkább egy svájci bicskához lehetne hasonlítani, amit sok mindenre lehet használni – a célt a megrendelő cég határozza meg, mi pedig rugalmasan alkalmazkodunk hozzá.